Harry Potter RPG
Hallo! Van harte welkom op hét Harry Potter roleplay forum van Nederland. Hier kun je helemaal opgaan in de rol die jij altijd al had willen spelen. Veel plezier!
Harry Potter RPG
Hallo! Van harte welkom op hét Harry Potter roleplay forum van Nederland. Hier kun je helemaal opgaan in de rol die jij altijd al had willen spelen. Veel plezier!
Harry Potter RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Ga lekker aan de slag in jouw eigen fantasiewereld van Harry Potter!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bestaande personages

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 14-08-15
Woonplaats : Malfoy Manor

Bestaande personages Empty
BerichtOnderwerp: Bestaande personages   Bestaande personages Emptyvr aug 14, 2015 6:33 pm

Ja, ik weet het: waarom voorstellen als we een bekend personage hebben? Natuurlijk weten we ook dat iedereen dat personage kent. MAAR om verwarring te voorkomen willen we toch een korte beschrijving. Niet wie jullie zijn, want dat is natuurlijk duidelijk, maar jullie verhaal. Gaat je personage zijn zoals in de boeken en films? Of geven jullie er je eigen draai aan? Vertel het hier in het kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://harrypotterfantasy.actieforum.com
Blaise Zabini

Blaise Zabini


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 20-08-15
Leeftijd : 44
Woonplaats : Hogwarts

Bestaande personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bestaande personages   Bestaande personages Emptydo aug 20, 2015 6:34 pm

Ik ben Blaise Zabini, een van de beste vrienden van Draco Malfoy. Ik houd van grappen maken, Mudbloods uitkotsen, maar ik ben zeker wel een trouwe vriend als je mij ook te vriend houdt. Mijn vader is Italiaans en mijn moeder is Brits. Mijn vader is uiteindelijk verhuisd naar Groot-Brittannië omdat Hogwarts beter aangeschreven staat dan de Toverschool in Italië. Mijn ouders hebben graag het beste van het beste, net als ik trouwens. Sinds kort zijn we trouwe volgers van the Dark Lord. Mijn ouders zijn kortgeleden tot Death Eater benoemd en ook ik ben binnenkort aan de beurt. Het zal spannend worden dit jaar, maar wat is Hogwarts zonder wat actie?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bestaande personages
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eigen personages
» Plots met andere personages

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Harry Potter RPG  :: Home :: Personages-
Ga naar: